Květen 2010

back from LONDON

27. května 2010 v 15:23 | Sharley
I <3 LONDON! Je to úžasné mesto :)
V Londýne prší 360 dní v roku. My sme schytaly tých zvyšných 5. Výdeme z kanálu La manche a tu azurovo modré nebo bez mrakov, bezvetrie a 30°C. tak sme sa potili vo všetkých tých veciach čo sme si doniesli do upršaného Londýna.
LONDON
Bol to jeden z najúžasnejších výletov, ani chvílku som sa nenudila (ani v buse nie). Cestou tam sme terorizovali autobus spevom :D Bohužial sme narušovali nočný kľud a tak nám to Šarutyová zakázaka **** jedna. Tak sme prišli do Greenwitchu - prvá zastávka. Rovno z cesty. Je to také predmestie Londýnu z kadial prechádza nultý poludník. Taktiež sa z tamať určuje celosvetový čas tak som si nastavila hodinky. horúčava jak fras, ale mali tam perfektnú trávu na ktore sa dá perfektne ležať :) a pritom sleduješ časť Londýnu.
Tak sme konečne prišli na ubytovňu, bývali sme v karavanoch :D samozrejme mali učitelia tie najlepšie hňeď pri mori. Nám sa ušli aspoň tie druhoradé s výhľadom na dieru v živom plote.
izba
Ale inak tam bolo super :D večera nám velmi nechutila tak sme si urobili vajíčka :) What the fuck vajcia more? nezabudnem xD nj. Potom sme mali polhodinku rozprávať s lektorkou ktora bola z Kanady a nevedela po slovensky :D tak sme si znovu spievali a pýtali sa primitývne otázky xD
Ďalší deň sme sa riadne nachodili cez Big Ben, Tower Bridge, Trafalgar square, prírodovedné múzeum atď atď... Ďalší ďeň bol super, Londýnske oko, Múzeum voskových figurín, cestovanie loďou po Temži a napokon Oxford street. A tretí deň sme už len navštívili Cambridge či jak sa to volá a išli sme domov :D ale bolo super :) neskor pridám viac fotiek teraz ich musím podávať na facebook ;) PACi

London

20. května 2010 v 14:09 | Sharley |  Denníky
Dlhšiu dobu tu nebudem /týždeň/ nič nestíham, toto píšem v rámci prestávky na obed. Pondelok, utorok som iba chodila do školy a zháňala som si veci po obchodoch /strašné/ a ešte som bola u kaderníčky podstrihnúť ofinu :P streda pohreb, dneska lekár, zase obchod, teraz sa balím do anglicka. Večer okolo 19:00 idem s triedou do divadla... vrátim sa o polnoci a o 4:00 vstávam. Nemienim spať, pospím si v autobuse. Urobím niaké svoje "umelecké fotky" a potom ich sem zavesím :P nj nabytý program. I ked sa v štvrtok vrátim mám toho vella takže tak. Nuž majte sa Paci

ou yeah 5000 návštev

14. května 2010 v 20:16 | Sharley |  Denníky
Dobre dobre :)
Ešte stále mám zaracha ale verte mi- stále vyčkávam kým odýdu rodičia aby som niečo napísala sem, na môj blog. A tiež aby som si stiahla do mobilu pár tisíc súborou aby som nepociťovala absťáky z toho že nemôžem pozerať moje seriáli och :/ A tiež pár pesničiek lebo tie čo mám stiahnuté ma nudia. Tak rodičia ešte nejdú a zostáva mi ešte niaký 20-minútový limit na megavideu... taakže idem pozerať Big bang theory nehnevajte sa x)
A ešte raz.. ďakujem za 5000 návštev :D
wolf in water

:D:D:D

8. května 2010 v 1:44 | Sharley
Tak som sa rozhodla že vám napíšem keďže mám za dneska 1 návštevu...tu svoju :D. Vlastne je to v poriadku keďže je 1:37. Pred chvílkou som sa vrátila domov :3
Keby niekoho zaujímalo ako sa mi darí super :) 20.Mája ideme s triedou do divadla :D to chcem vydieť našich  v oblekoch xD Najlepšie na tom je, že ideme o 19:00 a končíme okolo polnoci :) a na ďalší deň 5:00 do autobusu a cez pol Európy do Londýna xD takže budú fotky :D len škoda že je to toho 21. a že nebudeme na štvorylke :( lebo to je iba raz do roka :D tu ide o svetový rekord. ták potom sa znovu týždeň, dve, poučíme (viac-menej) a ideme na štvordňový výlet na Košickú Belu (To je dialka! :D) a potom týždeň a la "čistenie lavíc" a potom rozlúčka :-* a voľnoo!!! prázdniny! a potom nová škola! :D super, tak už viete čo budem robiť ďalšie 4 mesiace tak môžem v kľude ísť spať :D